آزادکاران ملی‌پوش سه اردوی دیگر تا المپیک پیش رو دارند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان همانطور که وعده داده بود بلافاصله بعد از پایان جام زیلکوفسکی لهستان، اسامی ملی پوشان اعزامی به المپیک را اعلام کرد. به گفته سرمربی تیم ملی این نفرات در قالب رقابتهای انتخابی و همچنین اعزام به تورنمنت بین المللی به عنوان برترین […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان همانطور که وعده داده بود بلافاصله بعد از پایان جام زیلکوفسکی لهستان، اسامی ملی پوشان اعزامی به المپیک را اعلام کرد.
به گفته سرمربی تیم ملی این نفرات در قالب رقابتهای انتخابی و همچنین اعزام به تورنمنت بین المللی به عنوان برترین آزادکار وزن خود مشخص شدند و در جمع مسافران المپیک قرار گرفتند.
بدین ترتیب رضا اطری در ۵۷ کیلوگرم، مرتضی قیاسی در ۶۵ کیلوگرم، مصطفی حسین‌خانی در ۷۴ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم به عنوان ۶ آزادکار المپیکی ایران معرفی شدند.
به گفته ابراهیم مهربان مربی تیم ملی کشتی آزاد، ملی پوشان المپیکی تا زمان حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو، تنها سه اردوی آماده سازی دیگر پیش رو دارند. ضمن اینکه آزادکاران ملی پوش تا زمان اعزام به المپیک هیچ مسابقه دیگری ندارند.
طبق برنامه اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو طی روزهای ۱۰ تا ۱۵ مرداد ماه برگزار می‌شود که ابتدا فرنگی‌کاران ایران به میدان خواهند رفت.
این در حالی است که با تصمیم فدراسیون کشتی، اردوی تیم ملی کشتی آزاد طی روزهای اخیر می‌تواند میزبان قهرمانان و چهره‌های بزرگ و عنوان‌دار این رشته باشد تا اردونشینان تیم ملی در روزهای باقیمانده تا المپیک از لحاظ روحی و روانی مورد حمایت بیشتر قرار بگیرند.
بر این اساس فدراسیون کشتی به تازگی به طور رسمی از محمدابراهیم سیف پور، ابراهیم جوادی، منصور برزگر، امیررضا خادم، رسول خادم، عباس جدیدی، محمدحسن محبی، عسگری محمدیان، مجید ترکان، علیرضا حیدری، علیرضا رضایی، اکبر فلاح، بهروز یاری، مجید خدایی، سید مراد محمدی، کمیل قاسمی، احسان لشگری برای حضور در اردوهای باقیمانده تا المپیک دعوت کرد تا در جمع اردونشینان حضور یابند.