ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد

به گزارش سردبیر پرس، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر چهارشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: امسال سال آخر دولت سیزدهم و شوراهاست لذا می‌طلبد که در این سال پایانی تلاش بیشتری در خدمت به مردم صورت بگیرد. نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: مسؤولان باید از این فرصتی […]

به گزارش سردبیر پرس، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر چهارشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: امسال سال آخر دولت سیزدهم و شوراهاست لذا می‌طلبد که در این سال پایانی تلاش بیشتری در خدمت به مردم صورت بگیرد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: مسؤولان باید از این فرصتی که در اختیار دارند به نحو احسن در راستای خدمت به مردم استفاده نمایند.
حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: مسؤولان باید مردم را همانند فرزندان خود دوست داشته باشند و دلی به آنها خدمت نمایند و با این روند موجب امیدآفرینی در جامعه شوند.
وی تاکید کرد: مسؤولان وقت بیشتری برای خدمت و پاسخگویی به مردم بگذارند و با شناخت و مطالعه کافی و اولویت‌بندی نیازها در مسیر خدمت به جامعه گام بردارند.
وی گفت: در سال جاری با هدف شناخت بیشتر از وضعیت و احصای ظرفیت‌ها و مشکلات شنیدن مطالبات مردم، بازدیدهای میدانی و حضور در شهرستان‌های را دنبال خواهیم کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: هدف‌گذاری امسال بازدید از بخش‌ها و شهرها با اولویت بخش‌هایی است که کمتر مسؤولان آن سرکشی کرده‌اند.
حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه راهبرد و استراتژی ما به عنوان نماینده ولی فقیه این است که برای مردم و خدمت به آنها بیشتر وقت بگذارم، گفت: عمر مسؤولیت‌ها کوتاه است و اگر آنگونه که باید در خدمت مردم نباشیم، پشیمان خواهیم شد.
وی اضافه کرد: ابتکار و انجام کارهای جدید و نو که به چشم مردم می‌آیند اولویت تک تک مسؤولان و مدیران در سطح استان باشد لذا هرآنچه در توان دارید در مجموعه شورا و شهرداری در این راستا بکار بگیرید.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان توسعه و ارتقای فضاهای عمومی به ویژه حوزه کتاب‌خوانی و توسعه کتابخوانی از نکاتی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، اذعان کرد: در احداث پارک‌ها اقدامات فرهنگی و توسعه و تقویت کتابخوانی با ایجاد ظرفیت‌های مختلف مد نظر قرار گیرد چرا که تقویت و توسعه کتاب و کتابخوانی و اقدامات فرهنگی در هر جامعه‌ای رونق همه جانبه را به دنبال خواهد داشت.
وی تاکید کرد: در اجرای پروژه‌های مختلف باید پیوست‌ها فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

منبع : مهر نیوز