ابلاغ ساخت سد معشوره/دستور «مخبر»برای روستاهای زیان‌دیده از قمرود

مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به آخرین خبرها از روند ساخت سد «معشوره» اظهار داشت: در رابطه با این پروژه و سایر پروژه‌های حوزه آب لرستان، معاون اول رئیس جمهور یک نامه ابلاغ کرده است. وی با اشاره به تاکید معاون رئیس جمهور برای تسریع در اجرای سد […]

مهرداد ویسکرمی در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به آخرین خبرها از روند ساخت سد «معشوره» اظهار داشت: در رابطه با این پروژه و سایر پروژه‌های حوزه آب لرستان، معاون اول رئیس جمهور یک نامه ابلاغ کرده است.

وی با اشاره به تاکید معاون رئیس جمهور برای تسریع در اجرای سد و نیروگاه «معشوره» عنوان کرد: در این رابطه تاکید شده که ۱۰ درصد از اعتبارات این سد از محل منابع عمومی و ۹۰ درصد از سایر منابع از جمله تهاتر نفت، مشارکت عمومی و خصوصی در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در نظر گرفته شود.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد «مروک» از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال ۱۴۰۰ گفت: همچنین اختصاص ۲۱ میلیارد تومان برای تکمیل ایستگاه پمپاژ «چم مهر» توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال ۱۴۰۱ در نامه معاون رئیس جمهور مورد تاکید قرار گرفته است.

ویسکرمی با اشاره به تاکید معاون رئیس جمهور برای تسریع در تکمیل آبرسانی به روستاهای زیان دیده از طرح «قمرود» در الیگودرز از سوی وزارت نیرو افزود: همچنین اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل اجرای تأسیسات فاضلاب نورآباد طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از دیگر تأکیدات معاون رئیس جمهور بوده است.

منبع : مهر نیوز