اجرای طرح علمداران حماسه در کهگیلویه/ دیدار با جانبازان

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام علی وحدانی فر جمعه شب در دیدارهایی با محوریت طرح علمداران حماسه، افزود: باید قدران زحمات ایثارگران باشیم و هر آنچه که ما هم اکنون از آن برخورداریم به برکت خون شهدا، ایثارگری‌های جانبازان و وجود خانواده‌های آنها است. وی ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مناسبت […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام علی وحدانی فر جمعه شب در دیدارهایی با محوریت طرح علمداران حماسه، افزود: باید قدران زحمات ایثارگران باشیم و هر آنچه که ما هم اکنون از آن برخورداریم به برکت خون شهدا، ایثارگری‌های جانبازان و وجود خانواده‌های آنها است.
وی ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مناسبت روز جانباز خاطر نشان کرد: طرح سپاس از علمداران حماسه فرصتی ارزشمند برای تجلیل از جانبازان و پاسداشت رشادت‌ها، ایستادگی‌ها، ایثار و شهامت آنها است.
حجت الاسلام وحدانی فر جانبازان را سمبل ایستادگی، ایثار و شهادت خواند و خاطر نشان کرد: شما جان خود را در خطر گذاشتید تا ایران امروز سرافراز باشد و اگر دردی دارید، اما ایران استوار است.
امام جمعه دهدشت گفت: شیعه از پستوها و پشت پرده‌ها خارج شده و امروز همه مکاتب عالم به او افتخار می‌کنند و این نتیجه و ماحصل خانواده‌های شهدا و جانبازان است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه گفت: افتخار می‌کنیم الگوهای ما کسانی هستند که در ابتدای جوانی بزرگی و عزت آفرینی کردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه نیز طرح علمداران حماسه را از جمله برنامه‌های تجلیل و تکریم جانبازان عنوان کرد و گفت: قطعاً این برنامه‌ها یادآور حماسه و ایثار این عزیزان بوده که نباید به فراموشی سپرده شود، چرا که از برکت خون شهدا و ایثارگران امروز ایرانی قوی داریم.
سید علی موسوی افزود: در این طرح از ۱۲ نفر از جانبازان شهرهای دهدشت، قلعه رئیسی، دیشموک و سوق تجلیل شد.

منبع : مهر نیوز