احتمال عبور سولانا از مقاومت ۱۱۰ دلاری| آیا قیمت افزایش خواهد یافت؟

به گزارش بازار، ارز دیجیتال سولانا علیرغم محبوبیت بالای خود طی هفته های اخیر برای خریداران چندان جذاب نبوده است. آخرین آزمایش کف قیمتی سولانا در محدوده ۹۰ دلار که مشابه وضعیت این ارز در ماه ژآنویه بود، نشانگر ضعف قیمت سولانا محسوب می شود. علاوه بر این، ریجکت شدن تلاش این ارز برای عبور […]

به گزارش بازار، ارز دیجیتال سولانا علیرغم محبوبیت بالای خود طی هفته های اخیر برای خریداران چندان جذاب نبوده است. آخرین آزمایش کف قیمتی سولانا در محدوده ۹۰ دلار که مشابه وضعیت این ارز در ماه ژآنویه بود، نشانگر ضعف قیمت سولانا محسوب می شود.
علاوه بر این، ریجکت شدن تلاش این ارز برای عبور از محدوده مقاومتی نزدیک به ۱۱۵ دلار تأثیر زیادی بر چشم‌انداز صعودی کوتاه‌مدت داشت. اما یک جهش صعودی دیگر اکنون در جریان است که می تواند نشاننگر پایان روند فعلی نزولی بازار سولانا به حساب بیاید.سولانا در تلاش است تا یکی از پرطرفدارترین الگوهای کندل معکوس صعودی را در تحلیل تکنیکال شکل دهد: الگوی کندل استیک صعودی «انگالفینگ». در حالی که این الگو به شرایط بازار و تغییرات آن بستگی دارد، اما به طور کلی در الگوی انگالفینگ، بدنه کندل فعلی بزرگتر از بدنه شمع قبلی بده و از قوی ترین نشانه های صعود قیمت به حساب می آید.

با این حال، گاوها باید اعتماد و تعهد خود را برای جلوگیری از کاهش بیشتر قیمت سولانا نشان دهند. سطح قیمت ۹۲ دلار، اصلاح فیبوناچی ۵۰ درصدی از بالاترین سطح تاریخ به نوار قوی نوسان است که در ژوئیه ۲۰۲۱ آغاز شد. اصلاح ۵۰ درصدی از نظر فنی حرکت اصلاحی لازم را برای از سرگیری روند صعودی خود محسوب می شود، اما با اینحال رشد بیشتر قیمت، مستلزم حمایت قدرتمکند گاوهای بازار است.
سناریوی نزولیاگر قیمت سولانا زیر ۹۰ دلار بسته شود، آنگاه نقطه توقف احتمالی بعدی منطقه حمایت ترکیبی ۲۰۰٪ گسترش فیبوناچی در ۶۴ دلار و گسترش ۶۱.۸٪ فیبوناچی (از نوسان جزئی فعلی) در ۶۸ دلار است.