اردستان رتبه اول میزان واکسیناسیون کرونا در استان اصفهان را دارد

حسن ذبیحی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار داشت: جمعیت گروه سنی ۸۰ سال به بالا در اردستان دو هزار و ۲۵ نفر هستند که تا کنون یک‌هزار و ۷۱۸ نفر واکسینه شده‌اند. وی افزود: جمعیت تحت پوشش در گروه سنی ۷۵ تا ۷۹ در این شهرستان، یک‌هزار و ۵۰ نفر هستند که تاکنون […]

حسن ذبیحی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار داشت: جمعیت گروه سنی ۸۰ سال به بالا در اردستان دو هزار و ۲۵ نفر هستند که تا کنون یک‌هزار و ۷۱۸ نفر واکسینه شده‌اند.
وی افزود: جمعیت تحت پوشش در گروه سنی ۷۵ تا ۷۹ در این شهرستان، یک‌هزار و ۵۰ نفر هستند که تاکنون ۹۲۶ نفر واکسینه شده و ۸۸ درصد جمعیت هدف را تشکیل می‌دهد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان تصریح کرد: ۸۶ درصد از افراد گروه سنی ۷۰ تا ۷۴ سال در اردستان واکسینه شده‌اند که یک‌هزار و ۲۳۴ نفر را در برمی‌گیرد.
وی ادامه داد: در گروه سنی ۶۵ تا ۶۹ سال هم که جمعیتی بالغ بر یک‌هزار و ۷۳۲ نفر را تشکیل می‌دهد، تعداد یک‌هزار و ۳۹۸ نفر واکسینه شده‌اند که ۸۱ درصد از این جمعیت سنی را تشکیل می‌دهد.
ذبیحی خاطرنشان کرد: تاکنون یک‌هزار و ۶۸۶ نفر در گروه سنی ۶۰ تا ۶۴ واکسینه شده‌اند که جمعیتی حدود ۷۶ درصد را شامل می‌شود.
وی تصریح کرد: از گروه سنی ۵۵ تا ۵۹ سال هم که جمعیتی بالغ بر دوهزار و ۱۳۸ نفر هستند بیش از ۵۰۰ نفر واکسینه شده‌اند که حدود ۲۳ درصد افراد را تشکیل می‌دهند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان ادامه داد: تاکنون در مجموع ۱۱ هزار و ۶۴۲ نفر در شهرستان اردستان واکسینه شده‌اند که هشت هزار و ۸۰۹ نفر در نوبت اول و دو هزار و ۸۳۳ نفر در نوبت دوم را تشکیل می‌دهند.
وی گفت: ۲۰ درصد جمعیت شهرستان اردستان در نوبت اول واکسن را دریافت کرده‌اند که بدین ترتیب رتبه اول استان اصفهان را به خود اختصاص داده‌ایم.
ذبیحی تاکید کرد: در گروه جمعیت ۶۰ سال به بالا حدود ۸۰.۸ درصد نوبت اول واکسن را دریافت کرده‌اند که در این زمینه هم رتبه دوم استان اصفهان را به خود اختصاص داده‌ایم.

منبع : خبرگزاری مهر