اسکان ۱۶ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان

محمد رشید قربانی در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده و تا پایان ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد. وی افزود: برای ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۱۱ مرکز پذیرش در سطح شهرستان‌ها […]

محمد رشید قربانی در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده و تا پایان ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.
وی افزود: برای ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ تعداد ۱۱ مرکز پذیرش در سطح شهرستان‌ها و مناطق ۱۶ گانه آموزش و پرورش استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: امسال ۸۸ مدرسه با ۶۴۴ کلاس برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده و حدود ۳۸۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.
قربانی اعلام کرد: از اولین روز پذیرش مهمانان تاکنون ۱۶ هزار و ۱۴۰ نفر در این مراکز اسکان داده شده اند.
وی افزود: این تعداد میهمان در قالب ۳ هزار و ۷۲۴ خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده‌اند.

منبع : مهر نیوز