اشتهارد در زیرساخت‌ها نقاط ضعف عمده‌ای دارد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، فرهاد شیبک ظهر دوشنبه در جلسه کمیته توسعه اشتغال شهرستان اشتهارد اظهار کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های مختلف درون و برون شهرستانی را برای توسعه همه جانبه اشتهارد ضروری است. وی با اشاره به وضعیت اشتغال در شهرستان بیان کرد: اشتهارد یکی از مناطق کمتر توسعه یافته است که وجود […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، فرهاد شیبک ظهر دوشنبه در جلسه کمیته توسعه اشتغال شهرستان اشتهارد اظهار کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های مختلف درون و برون شهرستانی را برای توسعه همه جانبه اشتهارد ضروری است.
وی با اشاره به وضعیت اشتغال در شهرستان بیان کرد: اشتهارد یکی از مناطق کمتر توسعه یافته است که وجود شهرک‌های صنعتی اشتهارد و کوثر بخشی از اشتغال این منطقه و حتی استان را به خود اختصاص داده است که با وجود این ظرفیت بزرگ صنعتی و تولیدی، اشتهارد در بخش‌های دیگر به ویژه زیرساختی، نقاط ضعف عمده‌ای وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گرفته و رفع شود.
فرماندار اشتهارد خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی طی سال‌های اخیر نشان داده است که این ظرفیت و توانمندی را به شکلی گسترده در سراسر کشور با اجرایی کردن طرح‌های بزرگ صنعتی و کشاورزی دارد و این ظرفیت هر ساله بیشتر، عمیق‌تر و مردم نیز از خدمات این نهاد بهره بهتری برده و می‌برند.
وی افزود: مدیران استانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با دست پر به اشتهارد آمده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط این نهاد در زمینه‌های مختلف تولید و اشتغالزایی طی سال‌های اخیر، مقرر شد که این نهاد برای توسعه اشتغال پایدار در شهرستان و پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره و ارزان قیمت برای ایجاد مشاغل مختلف به ویژه در روستاها با همکاری و همراهی نهادهای مختلفی از قبیل، کمیته امداد، بهزیستی، گردشگری، کشاورزی، صنایع و کار آفرینی فعالیت داشته باشد.
شیبک متذکر شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کنار ساخت مدرسه، تولید و صنعت برنامه‌ای بلند مدت برای توسعه اشتغال پایدار در شهرستان اشتهارد با اختصاص اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال، سعی دارد نقش مهمی در توسعه اشتغال پایدار برای جوانان و همچنین عمران و آبادانی این شهرستان ایفا کند.

منبع : خبرگزاری مهر