اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، جواد توحیدی راد پیش از ظهر یکشنبه در صد و سی امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از شورا و مدیریت شهر اصفهان تشکر می‌کنم، اگر همراهی و کمک آنها نبود، شورای استان با چالش روبرو می‌شد. وی با اشاره به اینکه دولت و سازمان‌های آن، مدیریت شهر […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، جواد توحیدی راد پیش از ظهر یکشنبه در صد و سی امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از شورا و مدیریت شهر اصفهان تشکر می‌کنم، اگر همراهی و کمک آنها نبود، شورای استان با چالش روبرو می‌شد.
وی با اشاره به اینکه دولت و سازمان‌های آن، مدیریت شهر و روستا و سازمان‌های مردم نهاد سه ضلع اداره امور شهرها و روستاها هستند، افزود: در همه جلسات کشوری از اصفهان دفاع کردم و آنجا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شده‌ام که اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.
رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: امیدوارم در سالی که شاهد فعالیت مجلس جدید هستیم با هم افزایی نمایندگان شاهد اتفاقات خوب در استان باشیم.
وی گفت: نگاه ما استانی است و برای مشکلاتی همچون آلایندگی، وضعیت زاینده رود غصه می‌خورم اما امیدوارم که اتفاقات خوبی خواهد افتاد

منبع : خبرگزاری مهر