اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سید محمد رضا هاشمی شامگاه پنج شنبه در نشست با مدیرعامل و شورای معاونین هلال احمر استان سمنان به میزبانی این جمعیت ضمن بیان اینکه اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان با رشد چشمگیر همراه بود، ابراز داشت: از این اعتبارات برای رفع کمبودها و دغدغه‌های استان استفاده […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سید محمد رضا هاشمی شامگاه پنج شنبه در نشست با مدیرعامل و شورای معاونین هلال احمر استان سمنان به میزبانی این جمعیت ضمن بیان اینکه اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان با رشد چشمگیر همراه بود، ابراز داشت: از این اعتبارات برای رفع کمبودها و دغدغه‌های استان استفاده خواهد شد.
وی ضمن بیان اینکه هلال احمر یکی از مواردی که باید از اعتبارات سفر بهره مند باشد، افزود: توجه به زیرساخت و تجهیز امکانات اولیه پایگاه‌های امداد و نجات موارد مهمی که نفع عمومی را در پی دارد.
استاندار سمنان ضمن بیان اینکه تکمیل و تجهیز امکانات هلال احمر استان در دستور کار است، ابراز داشت: اقدامات، امداد رسانی و ارائه خدمات بر پایه به روز شدن امکانات نیروهای امدادی است.
هاشمی از حضور بسیار پررنگ و ارزنده مجموعه جمعیت هلال احمر استان در ایام تعطیلات نوروز تقدیر کرد و افزود: امدادگران و نجات گران استان با کمترین امکانات بهترین و بیشترین خدمات را به مسافران و زائران ارائه کردند و این شایسته قدردانی است.
وی حضور به موقع امدادگران در سوانح و حوادث، برای آسیب دیدگان و مصدومان تسکین دهنده و آرامش بخش خواند و بیان کرد: خدمت رسانی، افزایش امید، اعتماد آفرینی و مراقب از جان مردم اقدام مهم از سوی امدادگران و نجات گران است.