اعتماد به جوانان زمینه‌ساز اقتصاد دانش‌بنیان است/ تجلیل از برترین‌های رویداد ایده شو «سخمه»

سردبیر پرس/ایلام رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام گفت: باید با نگاه به ظرفیت‌های درونی و اعتماد به جوانان فرهنگ خودباوری را در راستای شکوفایی اقتصاد دانش‌بنیان در استان ایلام نهادینه کنیم.    «سید غلامرضا حسینی» در پنجمین جلسه شورای پذیرش و سرمایه‌گذاری این مرکز با اشاره به اهمیت نوآوری و خلاقیت ، اظهار کرد: اگر […]

سردبیر پرس/ایلام رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام گفت: باید با نگاه به ظرفیت‌های درونی و اعتماد به جوانان فرهنگ خودباوری را در راستای شکوفایی اقتصاد دانش‌بنیان در استان ایلام نهادینه کنیم.  
 «سید غلامرضا حسینی» در پنجمین جلسه شورای پذیرش و سرمایه‌گذاری این مرکز با اشاره به اهمیت نوآوری و خلاقیت ، اظهار کرد: اگر خیلی از مشاغل سنتی استان بحث خلاقیت و نوآوری به فعالیت‌های تجاری خود برای تولید محصولات مختلف مبتنی بر دانش و فناوری روز وارد کنند شاهد اتفاقات بسیار خوبی در رونق اقتصاد و اشتغال خواهیم بود.
وی با اشاره به وجود جوانان نخبه و با استعداد در این استان گفت: باید با نگاه به ظرفیت‌های درونی و اعتماد به جوانان فرهنگ خودباوری را در راستای شکوفایی اقتصاد دانش‌بنیان در استان ایلام نهادینه کنیم.  
حسینی با بیان اینکه یکی از محورهای اصلی نوآوری، فناوری و مشاغل نوظهور بحث تیم‌سازی است، افزود: امروزه داشتن یک تیم خوب رمز موفقیت یک کسب و کار است و باید به منظور توسعه اقتصادی استان فعالیت‌های گروهی و مشارکتی در جامعه فرهنگ‌سازی شود.
اضافه می‌شود در این جلسه اعضا به توسعه تعاملات و هم‌افزایی با نهادهای مرتبط با امور جوانان، جذب حمایت‌ها به منظور توسعه تجهیزات سخت‌افزاری مرکز منش ایلام، تداوم فعالیت‌های مرکز و توسعه آن در سایر مناطق استان به‌ویژه مناطق محروم و کم‌برخوردار تأکید کردند.

همچنین در این نشست  با حضور اعضای شورای پذیرش و سرمایه‌گذاری مرکز منش ایلام از شرکت‌کنندگان برتر رویداد ایده شو «سخمه» تجلیل شد.
در این مراسم، از خانم‌ها فاطمه مرادی، لیلا زینی‌وند و اسما یوسف زاده به عنوان نفرات برگزیده اولین رویداد ایده شو سخمه با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر شد، همچنین از خانم‌ زهرا آتش‌بار به عنوان دبیر رویداد و خانم‌ها کبری پاک‌نژاد، زهرا تباشیر و فرشته نصرت‌پور داوران این رویداد تجلیل شد.
 رویداد ایده‌شو سخمه با محوریت طراحی لباس‌های بومی و محلی استان و برپایی نمایشگاه از ۳۰ ارسالی به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان ایلام ۲۱ شهریورماه امسال برگزار شد.

این رویداد در راستای طرح شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان ایلام، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام، خانه مد و لباس استان ایلام و سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری جوانان استان ایلام برگزار شد.

انتهای پیام