امداد و نجات در سیل اخیر به خوبی انجام شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه ری طی سخنانی با اشاره به وقوع سیل اخیر در کشور و استان تهران گفت: ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جانباختگان و داغداران، از همه مسئولین می‌خواهم، به یاری سیل زدگان بشتابند، که خوشبختانه عملیات امداد و نجات به خوبی در […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه ری طی سخنانی با اشاره به وقوع سیل اخیر در کشور و استان تهران گفت: ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جانباختگان و داغداران، از همه مسئولین می‌خواهم، به یاری سیل زدگان بشتابند، که خوشبختانه عملیات امداد و نجات به خوبی در حال انجام است.
وی از کمک‌های مردمی به سیل زدگان تقدیر کرد و گفت: همراه و همگام با امدادرسانی مسئولان به سیل زدگان، کمک رسانی از سمت مردم نیز به خوبی انجام شد، که باید از مردم همیشه در صحنه تشکر کنم.
امام جمعه ری در ادامه به ایام عاشورا و تاسوعای حسینی اشاره کرد و گفت: ما با عاشورا زنده ایم و اگر یا حسین یا حسینی نبود، از اسلام هم خبری نبود.
وی تاکید کرد: در آن ایام بنی امیه دستور داد فاتحه اسلام خوانده شود اما قیام امام حسین (ع) مانع این امر شد، زنده بودن اسلام ناب محمدی (ص) و نیز پیروزی انقلاب اسلامی مدیون عاشورا و تاسوعای حسینی است.