امنیت منطقه تنها با پایان اشغالگری اسرائیل در فلسطین محقق می شود

به گزارش سردبیر پرس به نقل از النشره، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «هادی عمرو» فرستاده ایالات متحده آمریکا در منطقه دیدار و با وی در خصوص تحولات اراضی اشغالی گفتگو کرد. بر اساس این گزارش، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان دیدار مذکور با اشاره به جنایات ضد حقوق بشری صهیونیست‌ها علیه […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از النشره، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «هادی عمرو» فرستاده ایالات متحده آمریکا در منطقه دیدار و با وی در خصوص تحولات اراضی اشغالی گفتگو کرد.
بر اساس این گزارش، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان دیدار مذکور با اشاره به جنایات ضد حقوق بشری صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان، گفت: امنیت منطقه تنها با پایان اشغالگری اسرائیل در فلسطین محقق می‌شود.
عباس در ادامه تصریح کرد: حملات وحشیانه و تروریستی اسرائیل علیه نوار غزه به شهادت صدها و زخمی و آواره شدن هزاران نفر از فرزندان ملت فلسطین منجر شده است. جامعه جهانی برای جلوگیری از این جنایت‌ها باید وارد عمل شود.
از سوی دیگر، فرستاده ایالات متحده آمریکا در منطقه نیز بدون محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی، خواستار برقراری آتش بس فوری میان تل آویو و گروه‌های مقاومت فلسطین شد.
گفتنی است، به دنبال حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بیش از ۲۰۰ تَن شهید و ۱۴۰۰ نفر نیز زخمی شده اند. طبق آخرین گزارش‌ها، صهیونیست‌ها با استفاده از جنگنده‌های آمریکایی مناطق مختلف غزه را بمباران می‌کنند.