انهدام باند سرقت از منازل در البرز

به گزارش سردبیر پرس، محمد نادربیگی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان در منطقه حصارک شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که سارقان در یک گروه چهارنفره ابتدا منازل […]

به گزارش سردبیر پرس، محمد نادربیگی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان در منطقه حصارک شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که سارقان در یک گروه چهارنفره ابتدا منازل خالی از سکنه را شناسایی کرده و در نیمه‌های شب به وسیله یک دستگاه پیکان وانت به محل مورد نظر رفته و تمام وسایل خانه را به سرقت می‌بردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: بلافاصله تحقیقات کارآگاهان در زمینه شناسایی سارقان آغاز و با تلاش چندین روزه و بهره‌گیری از اقدامات اطلاعاتی- پلیسی، هویت متهمان شناسایی و نامبردگان تحت نظر قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان هر ۴ سارق را که در حال برنامه ریزی برای انجام یک سرقت جدید بودند دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل کردند.

نادربیگی با اشاره به اعتراف متهمان به ۸ فقره سرقت از منازل شهروندان خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به تکمیل پرونده و تحول نامبردگان به مراجع قضائی متذکر شد: تجهیز منازل به دوربین مدار بسته و قفل‌های ضد سرقت از مواردی است که می‌تواند در پیشگیری از سرقت منزل دارای اهمیت باشد.

منبع : خبرگزاری مهر