بارش باران تا عصر فردا در اردبیل ادامه دارد

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و با توجه به هشدار سطح زرد شماره ۷ صادره از مرکز پیش بینی استان اردبیل طی امروز و فردا همچنان جو استان ناپایدار خواهد بود. وی با بیان اینکه برای این مدت آسمان غالباً ابری و مه آلود بوده و […]

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و با توجه به هشدار سطح زرد شماره ۷ صادره از مرکز پیش بینی استان اردبیل طی امروز و فردا همچنان جو استان ناپایدار خواهد بود.
وی با بیان اینکه برای این مدت آسمان غالباً ابری و مه آلود بوده و هوای خنک به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی در استان حاکم خواهد شد، افزود: بارش باران در استان به صورت متناوب تا عصر فردا تداوم خواهد داشت.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از روز دوشنبه با خروج سامانه‌ی ناپایدار آسمان به تدریج صاف تا نیمه ابری شده و تا پایان هفته جاری دمای هوا افزایشی پیش بینی می‌شود.
کوهی با بیان اینکه از روز دوشنبه تا پایان هفته بارش‌های بهاری با شرایط فصلی و محلی دور از انتظار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.