بازیکنان فولاد وقت‌کُشی کردند/ داور باعث تنش در مسابقه شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، تیم فوتبال فولاد خوزستان شب گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا موفق شد با یک گل الغرافه قطر را شکست بدهد و جواز صعود به دور بعدی این رقابت‌ها را به دست بیاورد. «یوسف حسن» دروازه بان الغرافه در پایان این بازی از عملکرد داور ژاپنی انتقاد کرد […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، تیم فوتبال فولاد خوزستان شب گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا موفق شد با یک گل الغرافه قطر را شکست بدهد و جواز صعود به دور بعدی این رقابت‌ها را به دست بیاورد.
«یوسف حسن» دروازه بان الغرافه در پایان این بازی از عملکرد داور ژاپنی انتقاد کرد و گفت: به نظرم تصمیمات داور دلیل اتفاقات بعد از بازی است. داور نتوانست بازی را کنترل کند و همین باعث ایجاد تنش شد.
وی ادامه داد: داور خطاهای زیادی از بازیکنان تیم فولاد که عمداً وقت تلف می‌کردند را اعلام نکرد. او وقت اضافه را هم به درستی محاسبه نکرد و شواهد نشان می‌دهد خود داور بیش از ۳ دقیقه با بازیکنان فولاد صحبت می‌کرد.
دروازه بان الغرافه گفت: فکر می‌کنم برگزاری تورنمنتی به بزرگی لیگ قهرمانان آسیا بدون تکنولوژی کمک داور ویدئویی درست نیست.