برخورد با به کارگیری اتباع غیرمجاز در تأسیسات گردشگری البرز

به گزارش سردبیر پرس، علیرضا فلاح پور ظهر شنبه در جلسه هماهنگی با انجمن اقامتی البرز که با حضور سرپرست معاونت گردشگری، رئیس و اعضای انجمن واحدهای اقامتی استان برگزار شد، گفت: شناسایی و برخورد قانونی با واحدهای اقامتی غیرمجاز گردشگری در استان یکی از مهمترین موضوعاتی است که مد نظر قرار دارد. سرپرست معاونت […]

به گزارش سردبیر پرس، علیرضا فلاح پور ظهر شنبه در جلسه هماهنگی با انجمن اقامتی البرز که با حضور سرپرست معاونت گردشگری، رئیس و اعضای انجمن واحدهای اقامتی استان برگزار شد، گفت: شناسایی و برخورد قانونی با واحدهای اقامتی غیرمجاز گردشگری در استان یکی از مهمترین موضوعاتی است که مد نظر قرار دارد.
سرپرست معاونت گردشگری استان البرز وجود واحدهای غیرمجاز را یکی از مشکلات در حوزه اقامتی استان دانست که علاوه بر اینکه امنیت مسافران و صنعت گردشگری را به خطر می‌اندازد، اقامت مسافران در سامانه جامع گردشگری نیز ثبت نمی‌شود.
وی بازدیدهای نظارتی مشترک با انجمن واحدهای اقامتی را یکی از مهمترین اقدامات در این راستا برشمرد و افزود: علاوه بر بررسی موارد مختلفی از جمله رعایت بهداشت در واحدها، نصب نرخ نامه در معرض دید گردشگران و … این بازدیدها یکی از روش‌های شناسایی و برخورد با واحدهای غیرمجاز اقامتی در استان است.
سرپرست معاونت گردشگری استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: به کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای گردشگری برابر قانون ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

منبع : خبرگزاری مهر