برخی پیمانکاران پروژه‌ها را زخمی و رها می‌کنند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، کیامرث حاجی‌زاده عصر سه شنبه در نشست شورای فنی استان افزود: یکی از معضلات استان طولانی شدن مدت اجرای پروژه‌های عمرانی است که به دستگاه‌های اجرایی و همچنین وضعیت اعتبارات و نحوه انتخاب پیمانکار بازمی‌گردد. وی بیان کرد: پروژه‌هایی وجود دارد که به پیمانکار واگذار شده پیمانکار آن را به […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، کیامرث حاجی‌زاده عصر سه شنبه در نشست شورای فنی استان افزود: یکی از معضلات استان طولانی شدن مدت اجرای پروژه‌های عمرانی است که به دستگاه‌های اجرایی و همچنین وضعیت اعتبارات و نحوه انتخاب پیمانکار بازمی‌گردد.

وی بیان کرد: پروژه‌هایی وجود دارد که به پیمانکار واگذار شده پیمانکار آن را به نتیجه نرسانده و رها کرده، اما همان پیمانکار برای پروژه دیگری انتخاب می‌شود که این روند باید از بین برود.

حاجی زاده تصریح کرد: در سال جاری نگران جذب اعتبارات عمرانی هستم و بودجه استان در سال ۱۴۰۰ رشد قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان ابلاغ می‌شود، گفت: با توجه به عملکرد دستگاه‌ها انتظار می‌رود مدیران نسبت به جذب اعتبارات تمام تلاش خود را به‌کار بگیرند.

معاون عمرانی استاندار اظهار کرد زمان فعال بودن یک پروژه عمرانی در استان شش بوده و کمیته کارشناسی باید در این راستا تشکیل و آسیب شناسی شود که چرا روند اجرای پروژه‌ها در استان طولانی می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌ها اجازه ندهند اعتبارات حوزه عمرانی برگشت بخورد و با توجه به وضعیت خوب اعتباری، پروژه‌ها باید در زمان تعیین شده به اتمام برسند.