برپایی ۱۸ غرفه نوروزی صنایع دستی در قصرشیرین

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه از برپایی ۱۸ غرفه نوروزی صنایع‌دستی و سیاه چادر در شهرستان قصرشیرین خبرداد.  به‌گزارش سردبیر پرس امین کوگانی  با اشاره به استقبال گردشگران نوروزی از نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی قصرشیرین گفت: در شهرستان قصرشیرین حدود دو هزار هنرمند در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند. سرپرست معاونت صنایع‌دستی و […]

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه از برپایی ۱۸ غرفه نوروزی صنایع‌دستی و سیاه چادر در شهرستان قصرشیرین خبرداد.  به‌گزارش سردبیر پرس امین کوگانی  با اشاره به استقبال گردشگران نوروزی از نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی قصرشیرین گفت: در شهرستان قصرشیرین حدود دو هزار هنرمند در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند.
سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه افزود: برای ایام نوروز بخشی از این هنرمندان در نمایشگاه موقت صنایع‌دستی شهرستان حضور پیدا کرده‌اند و تولیدات خود را برای فروش به عرضه گذاشته‌اند. 
وی افزود: در نمایشگاه نوروزی شهرستان قصرشیرین ۱۸ غرفه شامل ۱۰ غرفه صنایع‌دستی و هشت غرفه سیاه چادر برپا شده که از صبح تا شب محصولات خود را برای گردشگران نوروزی عرضه می‌کنند. 
کوگانی گفت: چیغ‌بافی، گیوه‌بافی و حصیربافی از مهمترین آثار شاخص تولیدی هنرمندان این شهرستان است که در این نمایشگاه عرضه شده‌اند.

منبع : سردبیر پرس