تأیید صلاحیت ۲۰۰ نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهر البرز

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، نورمحمد فردی صبح شنبه در ستاد انتخابات استان البرز اظهار کرد: داوطلبان انتخابات شوراها که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض دارند می‌توانند از امروز به مدت چهار روز با مراجعه فرمانداری‌ها نسبت به این امر اقدام کنند. وی با بیان اینکه نتیجه نهایی بررسی‌های صلاحیت کاندیداهای شوراها ۱۵ خرداد […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، نورمحمد فردی صبح شنبه در ستاد انتخابات استان البرز اظهار کرد: داوطلبان انتخابات شوراها که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض دارند می‌توانند از امروز به مدت چهار روز با مراجعه فرمانداری‌ها نسبت به این امر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نتیجه نهایی بررسی‌های صلاحیت کاندیداهای شوراها ۱۵ خرداد ماه سال جاری اعلام می‌شود، تصریح کرد: فرمانداری‌ها نتیجه بررسی صلاحیت‌ها را به داوطلبان اعلام می‌کنند و نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد.

رئیس ستاد انتخابات البرز با بیان اینکه در این دوره ۹۹.۶ از داوطلبان انتخابات شوراهای روستا در استان البرز تأیید صلاحیت شده‌اند، خاطرنشان کرد: همچنین بیش از ۲۰۰ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر تأیید صلاحیت شده‌اند.

وی در پایان متذکر شد: مشارکت بالا و حضور آگاهانه مردم در انتخابات باعث انتخابی صحیح خواهد شد که پیشرفت کشور منجر می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر