تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان پرحجم و روان است

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، با بیان اینکه هم اکنون تردد در مسیرهای استان سمنان بدون مشکلی برقرار است، بیان کرد: پیش بینی می‌شود با اوج‌گیری پیک بازگشت مسافران از مشهد مقدس، طی روزهای آتی ورودی و خروجی شهرهای استان با ترافیک‌هایی روبرو شود. وی با بیان اینکه یکی از توصیه‌های […]

سرهنگ تقی کبیری در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، با بیان اینکه هم اکنون تردد در مسیرهای استان سمنان بدون مشکلی برقرار است، بیان کرد: پیش بینی می‌شود با اوج‌گیری پیک بازگشت مسافران از مشهد مقدس، طی روزهای آتی ورودی و خروجی شهرهای استان با ترافیک‌هایی روبرو شود.
وی با بیان اینکه یکی از توصیه‌های ما به مردم در سفرهایی که عمدتاً زمان محدودی دارند، مانند تعطیلات پایان دهه اول محرم، این است که برای بازگشت برنامه‌ریزی کرده و بهترین زمان را برای تردد در جاده‌ها مد نظر قرار دهند، افزود: پرهیز از عجله از مهمترین نکاتی است که مسافران باید رعایت کنند.
رعایت توصیه‌های ایمنی
رئیس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: از دهیاران روستاهای حاشیه جاده کریدور اصلی مشهد- تهران خواسته‌ایم، برای عزاداری مسائل ایمنی را مد نظر قرار داده و در حاشیه جاده‌ها مدیریت بهتری نسبت به جمعیت داشته باشند همچنین استفاده از کاور شب رنگ و مشخص از دیگر موضوعاتی است که باید لحاظ شود.
کبیری با بیان اینکه این روزها بعضاً شاهد هستیم که خودروهایی در شانه دو سمت جاده‌ها در روستاهای مشرف به کریدور اصلی تهران- مشهد توقف می‌کنند تا در روستاها حضور یابند، بیان کرد: دهیاری‌ها تمام خودروها را به درون روستا یا مکان امن هدایت کنند تا حریم راه ناایمن نشود.
وی با اشاره به اینکه مسافران حتماً از عجله پرهیز و استراحت کافی را نیز داشته باشند، افزود: بیشترین تصادفات استان، واژگونی است و مهمترین عامل آن هم خواب آلودگی و خستگی لذا از مسافران درخواست می‌شود به این نکته مهم، توجه داشته باشند.

منبع : مهر نیوز