تسلیت معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در پی فقدان رییس جمهور

به گزارش سردبیر پرس، به نقل از ستاد مبارزه با موادمخدر ریاست جمهوری؛ معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در نامه‌ای شهادت رئیس جمهور م همراهان را تسلیت گفت. متن نامه تسلیت «غدا فتحی والی» رئیس دفتر سازمان ملل متحد در وین و مدیر اجرایی دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل متحد خطاب به […]

به گزارش سردبیر پرس، به نقل از ستاد مبارزه با موادمخدر ریاست جمهوری؛ معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در نامه‌ای شهادت رئیس جمهور م همراهان را تسلیت گفت. متن نامه تسلیت «غدا فتحی والی» رئیس دفتر سازمان ملل متحد در وین و مدیر اجرایی دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل متحد خطاب به اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر به شرح زیر است:
«با اندوه عمیق به شما نامه می‌نویسم تا مراتب همدردی خود را در مورد حادثه تلخ سقوط بالگرد که در روز یکشنبه اتفاق افتاد و در آن، رئیس جمهور ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه و دیگر مقامات دولتی جمهوری اسلامی ایران جان خود را از دست دادند، اعلام کنم.
دفتر سازمان ملل متحد در وین و دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل متحد، تسلیت خود را اعلام می‌کنند. افکار و دعاهای ما با شما، دولت ایران و خانواده‌های قربانیان در این زمان سخت می‌باشد.
خواهشمند است مراتب احترامات فائقه اینجانب را بپذیرید.»
همچنین الکساندر فدولوف، نماینده کشوری دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC) در نامه‌ای خطاب به دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر آورده است:
«دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت جناب آقای دکتر ابراهیم رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، به محضر جنابعالی و دولت جمهوری اسلامی ایران مراتب تسلیت خود را اعلام و همدردی عمیق خود را به ستاد مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران ابراز می‌دارد.
ما همگی عزادار فقدان سید ابراهیم رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، هستیم که آرمان‌ها و دستاوردهایی را ارج می‌نهاد که ما نیز از دیرباز آن‌ها را گرامی داشته‌ایم. او مقام خردمند و فداکاری بود که خود را وقف حفظ رفاه و امنیت کشورش کرد.باشد که علی‌رغم غم فقدان، به آرامش و تسلی خاطر برسید.
از جنابعالی خواهشمندم احترامات فائقه و عرض تسلیت اینجانب را پذیرا باشید.»

منبع : مهر نیوز