تعداد قربانیان کرونا در قزوین دو رقمی شد

منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به روند صعودی شیوع بیماری کرونا در استان قزوین اظهار کرد: متأسفانه روند بیماری در قزوین به شدت صعودی و خطرناک است و در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹۱ نفر در استان قزوین به این ویروس مبتلا شده‌اند. وی افزود: ۱۸۵ نفر از این افراد در […]

منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با اشاره به روند صعودی شیوع بیماری کرونا در استان قزوین اظهار کرد: متأسفانه روند بیماری در قزوین به شدت صعودی و خطرناک است و در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹۱ نفر در استان قزوین به این ویروس مبتلا شده‌اند.
وی افزود: ۱۸۵ نفر از این افراد در این مدت بستری شده‌اند تا تعداد افراد بستری شده در بیمارستان‌های استان که مبتلا به کرونا هستند به ۶۵۵ نفر برسد.
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین بیان کرد: متأسفانه حال ۳۹ نفر از این افراد خوب نیست و ۱۰۴ نفر نیز در ۲۴ ساعت اخیر مرخص شده‌اند.
وی بیان کرد: متأسفانه تنها در یک روز گذشته ۱۰ نفر از هم استانی‌های ما بر اثر ابتلاء به این ویروس در گذشته‌اند که نشان از به صدا درآمدن زنگ خطر در استان است.
حبیبی تصریح کرد: متأسفانه از زمان شیوع این ویروس تا به امروز ۱۹۱۴ نفر از شهروندان در استان قزوین فوت کرده‌اند.
وی در پایان یادآور شد: در شرایط فعلی تنها راه مقابله با این ویروس رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و همه باید احساس خطر کرده و با پرهیز از عادی تلقی کردن شرایط به دنبال پیشگیری از ابتلاء باشند.

منبع : خبرگزاری مهر