تغییر رنگ کرونایی اسلامشهر از زرد به نارنجی

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مسعود مرسل پور عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان اظهار داشت: با توجه به شرایط و وضعیت کرونایی در اسلامشهر شهرستان به رنگ زرد اعلام شده بود اما متأسفانه بر اثر ترددها ی ایام نوروز شاهد تغییر رنگ کرونایی شهرستان از زرد به نارنجی هستیم. فرماندار […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مسعود مرسل پور عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان اظهار داشت: با توجه به شرایط و وضعیت کرونایی در اسلامشهر شهرستان به رنگ زرد اعلام شده بود اما متأسفانه بر اثر ترددها ی ایام نوروز شاهد تغییر رنگ کرونایی شهرستان از زرد به نارنجی هستیم.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در زمان تغییر رنگ کرونایی در شهرستان اعمال محدودیت‌های سختگیرانه از جمله تعطیلی برخی صنوف آغاز می‌شود گفت: شیب صعودی موارد ابتلاء، بستری و فوتی‌های شهرستان در روزهای اخیر به اوج رسیده و هشدار دهنده است.

مرسل پور عنوان داشت: شیب صعودی موارد ابتلاء، بستری و فوتی‌های شهرستان در روزهای اخیر به اوج رسیده و هشدار دهنده است و علاوه بر محدودیت‌های مربوط به وضعیت نارنجی تصمیمات دیگری نیز در جلسه امروز ستاد کرونا اتخاذ خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر همچنین از بستری شدن یک کودک چهار ۴ ساله به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا در بیمارستان امام رضا (ع) خبر داد و عنوان داشت: یک زن ۲۸ ساله نیز با وضعیت وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است، که موارد نشان می‌دهند که ویروس جهش یافته کرونا موسوم به کرونای انگلیسی در شهرستان شیوع یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل افزایش قابل توجه مبتلایان و بستری‌ها وضعیت شهرستان نارنجی شده افزود: با توجه به سرعت بسیار بالای انتشار ویروس کرونای انگلیسی از مردم عزیز اسلامشهر درخواست دارم نهایت دقت را در عمل به توصیه‌های بهداشتی بویژه فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند تا روند نگران کننده بستری و فوتی‌های کرونا در شهرستان متوقف شود.

وی افزود: با توجه به شرایط افزایش مبتلایان به کرونا در اسلامشهر تنها نسخه‌ای که در این زمینه راهگشا خواهد بود رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خودداری از حضور در تجمعات است و در این راستا از همه شهروندان می‌خواهیم توجه لازم را در زمینه رعایت بهداشت داشته باشند تا بتوانیم با همکاری مردم هر چه زودتر بر این ویروس منحوس فایق آییم.