حضور هشت تیم خارجی در تهران/ اعلام برنامه مسابقات

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، هفدهمین دوره رقابتهای کاراته بین المللی «جام ایران زمین» به عنوان یکی از قدیمی ترین تورنمنت‌های ورزشی ایران طی روزهای ۷ و ۸ بهمن ماه با حمایت مرکز ورزش دانشگاه آزاد و در سالن ورزشی علوم و تحقیقات در دو بخش حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. این دوره از مسابقات […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، هفدهمین دوره رقابتهای کاراته بین المللی «جام ایران زمین» به عنوان یکی از قدیمی ترین تورنمنت‌های ورزشی ایران طی روزهای ۷ و ۸ بهمن ماه با حمایت مرکز ورزش دانشگاه آزاد و در سالن ورزشی علوم و تحقیقات در دو بخش حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.
این دوره از مسابقات در تمامی رده‌های سنی و در حضور کاراته کاهایی از ایران، آذربایجان، کره جنوبی، ارمنستان، گرجستان، عراق، افغانستان و کامبوج برگزار خواهد شد. در بخش آنلاین مسابقات با حضور کاراته کاهای ۱۱ کشور و فقط در بخش کاتا انجام خواهد شد.
طبق برنامه اعلام شده چهارشنبه ۶ بهمن ماه گردهمایی مسئولان جهانی «شوتوکانWSKF» و «WMMF» برگزار خواهد شد که در این برنامه علاوه بر تجلیل از فعالان این دو سبک، سه ساعت تمرین مشترک نیز انجام خواهد شد.
پنجشنبه ۷ بهمن ماه مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و جمعه ۸ بهمن نیز مسابقات در رده سنی زیر ۲۱ سال، بزرگسالان، پیشکسوتان و پاراکاراته انجام می‌شود.
مسابقات کاراته جام ایران زمین در بخش بانوان به میزبانی مجتمع ورزشی معلم در همان تاریخ‌ها برگزار خواهد شد.