حضور ۷۲ هزار داوطلب البرزی در امتحانات نهایی

به گزارش سردبیر پرس، علی حجرگشت از حضور ۷۲ هزار داوطلب در امتحانات نهایی استان البرز خبر داد و عنوان کرد: روند برگزاری امتحانات نهایی استان البرز از روز شنبه با آزمون پایه دهم آغاز شد. مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز مطرح کرد: ۷۲ هزار داوطلب روزانه، بزرگسال، ترمیم نمره و ایجاد سابقه در […]

به گزارش سردبیر پرس، علی حجرگشت از حضور ۷۲ هزار داوطلب در امتحانات نهایی استان البرز خبر داد و عنوان کرد: روند برگزاری امتحانات نهایی استان البرز از روز شنبه با آزمون پایه دهم آغاز شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز مطرح کرد: ۷۲ هزار داوطلب روزانه، بزرگسال، ترمیم نمره و ایجاد سابقه در ۳۸۸ حوزه برگزاری آزمون، در امتحانات شرکت می‌کنند.
حجرگشت بیان کرد: از مجموع ۳۸۸ حوزه، ۱۱۵ حوزه در پایه دهم، ۱۲۲ حوزه در پایه یازدهم و ۱۵۱ حوزه در پایه دوازدهم به عنوان مجری برگزارکننده آزمون‌های نهایی فعالیت دارند.
به گفته وی، آزمون‌ها از روز اول با نظم خاصی برگزار شده و امیدواریم در این زمینه دانش آموزان و اولیا همکاری لازم را با عوامل برگزاری آزمون‌ها داشته باشند تا امتحانات به خوبی برگزار شود و شاهد کسب نتیجه مطلوب توسط دانش آموزان البرزی باشیم.

منبع : خبرگزاری مهر