حمله به مواضع ضدانقلاب در راستای تامین امنیت کشور صورت می‌گیرد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام صادق صالحی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان قصرشیرین اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سخنرانی اخیر خود امنیت کشور را خط قرمز دانستند و گفتند دشمنان با هر بهانه‌ای دنبال آسیب به کشور است. وی افزود: دشمنان که هر روز نظاره گر اقتدار […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام صادق صالحی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان قصرشیرین اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سخنرانی اخیر خود امنیت کشور را خط قرمز دانستند و گفتند دشمنان با هر بهانه‌ای دنبال آسیب به کشور است.
وی افزود: دشمنان که هر روز نظاره گر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران هستند در تلاش اند تا چهره کشور را در دنیا ناامن جلوه دهند و از اثرگذاری ایران در صحنه‌های بین المللی بکاهند.
امام جمعه قصرشیرین با اشاره به حملات نیروهای مسلح به مواضع گروهک‌های ضد انقلاب در اقلیم کردستان عراق، تصریح کرد: این حملات در راستای منافع ملی و امنیت کشور صورت می‌گیرد زیرا این گروهک‌ها احساس می‌کنند می‌تواند از چشمان تیزبین نیروهای مسلح مخفی شوند و اقاماتی را برعلیه کشور انجام دهند.
صالحی بیان کرد: حملات نیروهای مسلح به مواضع ضد انقلاب پیامی روشن به دشمنان ایران اسلامی داد و آن این بود که ایران بر سر امنیت خود با کسی مدارا نمی‌کند و مقامات عراقی باید عوامل ضدانقلاب و صهیونیست‌ها را از منطقه خارج کنند.

منبع : مهر نیوز