حکم جریمه نقدی ۱۸ میلیاردی برای قاچاقچی سوخت صادر شد

سید محمدمهدی مهاجریان در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: مأموران پلیس امنیتی اقتصادی در حین کنترل خودروهای عبوری در محور یزد – کرمان به یک دستگاه کشنده حامل سوخت مشکوک و خودرو را متوقف کردند. وی با بیان اینکه راننده نفتکش هیچگونه بارنامه و مجوز حمل سوخت به همراه نداشت، افزود: پس از […]

سید محمدمهدی مهاجریان در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: مأموران پلیس امنیتی اقتصادی در حین کنترل خودروهای عبوری در محور یزد – کرمان به یک دستگاه کشنده حامل سوخت مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه راننده نفتکش هیچگونه بارنامه و مجوز حمل سوخت به همراه نداشت، افزود: پس از بازرسی از این خودرو کشنده، ماموران ۳۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت از نوع نفت گاز را کشف و ضبط کردند.
مهاجریان مقدم با اشاره به تشکیل پرونده تعزیراتی برای متهم گفت: با تحقیقات انجام شده شعبه قاچاق کالا و ارز شهرستان مهریز، تخلف این متهم در حمل سوخت قاچاق محرز شد و در نهایت شعبه حکم محکومیت متهم را به مبلغ بیش از ۱۸ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال صادر کرد.
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد با اشاره به ارسال پرونده به واحد اجرای احکام شهرستان مهریز ادامه داد: این پرونده پس از تشریفات قانونی توسط مأموران اجرای احکام اجرا و پرونده مختومه شد.

منبع : مهر نیوز