خدمات غیرحضوری بیمه سلامت در استان بوشهر گسترش مییابد
به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، پرویز رمضانی ظهر دوشنبه در نشست مقابله با کرونا ضمن تقدیر از تلاش و همت کادر بهداشت و درمان استان بابت خدمات ارزشمند و ایثارگرانه به مردم و خصوصاً بیمه شدگان سازمان در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت در راستای ارائه خدمات الکترونیک از سال گذشته […]
به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، پرویز رمضانی ظهر دوشنبه در نشست مقابله با کرونا ضمن تقدیر از تلاش و همت کادر بهداشت و درمان استان بابت خدمات ارزشمند و ایثارگرانه به مردم و خصوصاً بیمه شدگان سازمان در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت در راستای ارائه خدمات الکترونیک از سال گذشته گامهای مهمی برداشته است.
وی افزود: در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، اهمیت ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیک بیشتر نمایان شده است و حذف دفترچه بیمه و ارائه خدمات بدون دفترچه در مراکز درمانی و همچنین خدمات غیرحضوری از اولویتهای سازمان است.
رمضانی بر حمایت و پشتیبانی از بیمارستانها و مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت تأکید کرد و ادامه داد: این اداره کل در همین راستا و با توجه به ضرورت تأمین نیازهای مراکز درمانی استان، از ابتدای آغاز بیماری کرونا تا کنون حدود ۴۰ میلیارد تومان از مطالبات این مراکز را پرداخت کرده است.
مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر اضافه کرد: علاوه بر تسویه کامل بدهیهای خود به مؤسسات و مراکز درمانی غیردانشگاهی، مطالبات این مراکز را تا آبانماه سال ۹۸ را نیز پرداخت کردهایم.
رمضانی ضمن مطلوب دانستن فعالیتهای مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و مقامات استان و همراهی مردم عزیز استان در کنترل بیماری کووید ۱۹ در استان، از مردم استان بوشهر تقاضا کرد که در شرایط حاد کنونی و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا حتی الامکان در خانه بمانند و در صورت داشتن سوالاتی در خصوص این بیماری میتوانند از طریق سامانه ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت ایران با پزشکان و کارشناسان این سازمان در طول شبانه روز تماس برقرار کنند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰