دولت آینده باید قدرتمند و با رای بالا سرکار بیاید

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت‌الاسلام محمد قمی بعدازظهر سه‌شنبه در نخستین گردهمایی بانوان تمدن ساز استان اصفهان ضمن تبریک دهه کرامت با بیان اینکه مؤثرترین قشر در گفتمان سازی، تربیت و جامعه سازی بانوان هستند، اظهار داشت: برای تعالی، رشد، پیشرفت و حرکت به سمت تمدن سازی باید گفتمان را بین بانوان ترویج دهیم. […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت‌الاسلام محمد قمی بعدازظهر سه‌شنبه در نخستین گردهمایی بانوان تمدن ساز استان اصفهان ضمن تبریک دهه کرامت با بیان اینکه مؤثرترین قشر در گفتمان سازی، تربیت و جامعه سازی بانوان هستند، اظهار داشت: برای تعالی، رشد، پیشرفت و حرکت به سمت تمدن سازی باید گفتمان را بین بانوان ترویج دهیم.

هر حرکت و جریان اجتماعی نیاز به رهبر دارد

وی با اشاره به اینکه هر حرکت و جریان اجتماعی نیاز به رهبر دارد، ابراز داشت: موفقیت انقلاب اسلامی را داشتن رهبری از سیره انبیا می‌دانم، امام راحل زنان را رهبر می‌دانستند و در این راستا بانوان باید مطالبه گر باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه قدم اول برای تحقق این امر باور خود بانوان نسبت به توانایی‌هایشان است، ادامه داد: بانوان توانایی‌های زیادی در زمینه اجتماعی و خانوادگی دارند به همین دلیل از این قشر انتظارات زیادی وجود دارد.

بانوان باید قدرت برتر خود را باور کنند

وی با بیان اینکه امتحانات الهی از بانوان گرفته شده و بسیاری از آنها الگوی جهانی شده‌اند، اضافه کرد: قدرت برتر را خداوند به بانوان داده و آنها باید پس از باور قدرت خود آن را در جامعه نمایان کنند.

حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه نهادهای حکومتی خود را در برابر بانوان مکلف می‌دانند، ابراز داشت: اما نباید از یاد ببریم که بانوان باید با اجتماع خود فعالیت‌های نهادهای مختلف را ساماندهی کنند و با مطالبات درست و علمی آنها را نسبت به مسئولیتشان حساس‌تر کنند.

وی با بیان اینکه همه بانوان بالقوه قدرت برتر دارد، اضافه کرد: انسان شناسی از مسیر امام شناسی می‌گذرد و باید همه خود را باور داشته باشند تا در فعالیت‌های اجتماعی نیز موفق عمل کنند.

بانوان پیشران استحکام اجتماعی هستند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان پیشران استحکام اجتماعی در کشور بانوان هستند، تصریح کرد: خلاقیت و اندیشه ورزی بانوان می‌تواند بازوی کمکی برای سازمان تبلیغات اسلامی باشد.

وی با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ابراز داشت: زمان زیادی تا انتخابات نمانده، باید توجه داشت که انتخاب درست می‌تواند مسیر تمدن سازی را سرعت بخشد.

حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه بانوان اصفهان همواره سرآمد کشور بوده‌اند، گفت: ما مدیون مادران شهدا و بانوان شهید هستیم و باید راه آنها را ادامه دهیم.

امروز همانند شب عملیات در جنگ است

وی با بیان اینکه امروز همانند شب عملیات در جنگ است، ابراز داشت: باید با همت مضاعف مشارکت را افزایش دهیم، بانوان باید قدرت خود را برای چندمین بار اثبات کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه موضوع بانوان را به صورت جدی در دستور کار قرار داده‌ام، گفت: باید از همه ابزارها برای دعوت به مشارکت در انتخابات استفاده شود و هر فرد به عنوان مبلغ در انتخابات باید نقش آفرینی کنند.

وی گفت: دولت باید قدرتمند و با رأی بالا سرکار بیاید تا بتواند چالش‌های کشور را برطرف کرد.

منبع : خبرگزاری مهر