دومین دوره مسابقات ملی لیگ دیسک طلایی فریزبی در گرگان برگزار شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، دومین دوره مسابقات ملی لیگ دیسک طلایی فریزبی در بخش آلتیمت و انتخابی تیم ملی با شرکت ورزشکاران ۱۰ استان در گرگان آغاز شد. رئیس انجمن فریزبی کشور ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دومین دوره مسابقات ملی لیگ دیسک طلایی فریزبی در بخش آلتیمت و انتخابی تیم […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، دومین دوره مسابقات ملی لیگ دیسک طلایی فریزبی در بخش آلتیمت و انتخابی تیم ملی با شرکت ورزشکاران ۱۰ استان در گرگان آغاز شد.
رئیس انجمن فریزبی کشور ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دومین دوره مسابقات ملی لیگ دیسک طلایی فریزبی در بخش آلتیمت و انتخابی تیم ملی با شرکت ورزشکاران ۱۰ استان در گرگان در حال برگزاری است.
علی ذاکریان با اعلام اینکه برترین‌های این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی راه می‌یابند، گفت: اردوی تیم ملی پس از تعطیلی ایام نوروز برپا می‌شود.
وی افزود: بزودی مسابقاتی هم با حضور کشورهای همسایه در ایران برگزار می‌شود و تیم ملی خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که مردادماه برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.
ذاکریان ادامه داد: در این مسابقات ۱۰ تیم از استان‌های تهران، بوشهر، فارس، هرمزگان، همدان، گلستان الف و ب، مازندران، خراسان رضوی و قم حضور دارند.
فریزبی یا همان بشقاب‌پرنده نوعی وسیله بازی است که از یک صفحه مدور لبه‌دار به قطر ۲۰ الی ۲۵ سانتی‌متر و جرم ۱۷۰ گرم درست شده و از آن برای تفریح و ورزش رقابتی استفاده می‌شود و افراد در این ورزش سرگرم‌کننده در سبک‌های مختلف بشقاب پرنده را به آسمان پرتاب می‌کنند و آن را می‌گیرند.
منبع : مهر نیوز