دو رقمی شدن جان باختگان روزانه کرونا در کردستان

فرزین رضاعی در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شدند و ۱۰ بیمار نیز جان باختند. وی از بستری شدن ۸۹۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی کردستان خبر داد و گفت: شهرستان سنندج با ۵۶۶ نفر بیشترین تعداد […]

فرزین رضاعی در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شدند و ۱۰ بیمار نیز جان باختند.
وی از بستری شدن ۸۹۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی کردستان خبر داد و گفت: شهرستان سنندج با ۵۶۶ نفر بیشترین تعداد بستری شدگان را دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: هم اکنون ۸۷ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه(ICU) بیمارستان‌های مختلف استان بستری هستند.
رضاعی به آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون اشاره کرد و گفت: متأسفانه تاکنون هزار و ۷۰۱ نفر جان خود را بر اثر کرونا از دست داده‌اند.
وی افزود: تاکنون ۷۲۱ نفر در سنندج، ۲۸۳ نفر در سقز، ۱۵۸ نفر در مریوان ،۱۲۰ نفر در بانه، ۱۴۰ نفر در قروه، ۹۳ نفر در کامیاران، ۸۸ نفر در دیواندره، ۷۱ نفر در بیجار، ۲۳ نفر در دهگلان و چهار نفر در سروآباد جان خود را بر اثر کرونا از دست داده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: انتظار داریم شهروندان همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، عدم حضور در تجمعات، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک را رعایت کنند در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

منبع : خبرگزاری مهر