دیدار وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان با «نتانیاهو»

به گزارش سردبیر پرس به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد. بر اساس گزارش پایگاه صهیونیستی آی ۲۴، «جیحون بایراموف» که برای حضور در مراسم افتتاح سفارت جمهوری آذربایجان به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.
بر اساس گزارش پایگاه صهیونیستی آی ۲۴، «جیحون بایراموف» که برای حضور در مراسم افتتاح سفارت جمهوری آذربایجان به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، روز چهارشنبه در قدس اشغالی با بنیامین نتانیاهو دیدار و رایزنی کرد.
طبق گزارش این رسانه، نتانیاهو در این دیدار ضمن تبریک به بایراموف برای افتتاح سفارت جمهوری آذربایجان در اسرائیل، از روابط مستحکم و خوب تل آویو- باکو تمجید کرد.
دو طرف همچنین درباره امکان گسترش همکاری‌ها در بخش‌های مختلف رایزنی کردند.
در این دیدار، «الی کوهین» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، «آراز عظیموف» معاون وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان و سفیران دو طرف حضور داشتند.
گفتنی است که برای نخستین بار پس از برقراری روابط جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۹۱، روز چهارشنبه باکو سفارت خود را در تل آویو افتتاح کرد.

منبع : مهر نیوز