رشد ۲۴ درصدی تردد در جاده‌های کرمانشاه

میزان تردد در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه در هشت ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد افزایش داشته است. به گزارش سردبیر پرس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۲۲ میلیون تردد در سطح محور‌های مواصلاتی استان انجام شده که این میزان  […]

میزان تردد در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه در هشت ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد افزایش داشته است. به گزارش سردبیر پرس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۲۲ میلیون تردد در سطح محور‌های مواصلاتی استان انجام شده که این میزان  نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.
فریبرز کرمی گفت: از مجموع تردد‌های انجام شده ۱۸ میلیون و ۳۳۵ هزار تردد از طریق وسایل نقلیه سنگین و ۱۰۳ میلیون و ۹۸۴ هزار تردد هم برای وسیل نقلیه سبک به ثبت رسیده است.
وی افزود: بیشترین تردد با شش میلیون و ۴۸۳ هزار مورد در محور بیستون کرمانشاه و کمترین تردد هم با ۵۵۲ مورد در محور سنقروکلیایی به میانراهان ثبت شده است.
۴۰ دستگاه دوربین ثبت تخلف هوشمند، چهار دستگاه توزین حین حرکت و ۸۲ دستگاه تردد شمار و ۳۳ دوربین نظارتی بصورت شبانه روزی در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه فعال  هستند.

منبع : سردبیر پرس