زخمی شدن جوان فلسطینی در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست

به گزارش سردبیر پرس به نقل از فلسطین الیوم، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که «ربیع ابو عیشه» جوان فلسطینی ساکن شهرک الزبابده در جنوب جنین، در جریان درگیری‌های امروز با اشغالگران صهیونیست در این منطقه به ضرب گلوله زخمی شد. بر اساس این گزارش، این منابع عنوان کردند که حال هم اکنون وخیم است و […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از فلسطین الیوم، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که «ربیع ابو عیشه» جوان فلسطینی ساکن شهرک الزبابده در جنوب جنین، در جریان درگیری‌های امروز با اشغالگران صهیونیست در این منطقه به ضرب گلوله زخمی شد.
بر اساس این گزارش، این منابع عنوان کردند که حال هم اکنون وخیم است و احتمال شهادت او وجود دارد. این درحالی است که اردوگاه جنین صبح امروز دوشنبه مجدداً به صحنه درگیری مسلحانه میان مبارزان فلسطینی و نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی تبدیل شد.
در پی بازداشت امجد الدامونی آزاده فلسطینی ساکن شهرک قباطیه، درگیری شدیدی در این منطقه بین جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست به وقوع پیوست. این درگیری‌ها چندین ساعت به طول انجامید و در نهایت جوانان فلسطینی اشغالگران را وادار به عقب‌نشینی از این اردوگاه کردند. گفتنی است، در طول ماه مبارک رمضان، مبارزان مقاومت بارها وارد درگیری‌های مسلحانه با نظامیان صهیونیست شده‌اند.

منبع : مهر نیوز