زنگ انقلاب در مدارس لامرد نواخته شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، آئین نواخته شدن زنگ انقلاب صبح سه شنبه همزمان با اولین روز گرامیداشت دهه فجر با حضور مسئولان محلی در مدارس لامرد برپا شد و این آئین در لامرد نیز در مدرسه امام حسین (ع) (متوسطه اول پسرانه) این شهر برگزار شد. دانش آموزان در این مراسم با گرامیداشت یاد […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، آئین نواخته شدن زنگ انقلاب صبح سه شنبه همزمان با اولین روز گرامیداشت دهه فجر با حضور مسئولان محلی در مدارس لامرد برپا شد و این آئین در لامرد نیز در مدرسه امام حسین (ع) (متوسطه اول پسرانه) این شهر برگزار شد.
دانش آموزان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق کردند.
طبق برنامه ستاد دهه فجر لامرد، مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۲ بهمن و جشن‌های دهه فجر با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و جمعی از مسئولان محلی با نواختن زنگ انقلاب آغاز شده است.
برنامه‌های شاخص و متناسب جشن ملی ۱۴۰۰ با شعار انقلاب اسلامی، عدالت محوری، فسادستیزی، جهاد تبیین و امیدآفرینی است که به صورت متمرکز در شهرستان و بخش‌های لامرد برگزار می‌شود.
سرهنگ سیدمحمود جعفری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در این آئین اظهار داشت: در این چهاردهه ایران اسلامی در تمامی عرصه ها پیشرفت های خوبی داشته است.
وی افزود: تمامی پیشرفت های نظامی، هسته ای، علمی، پژوهشی و… که امروز شاهد آن هستیم مرهون فداکاری و از خودگذشتگی شهدای عزیز هستیم.
وی افزود: شما جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان این نظام تلاش و همت کنید تا در میادین علمی و… بیش از پیش شاهد پیشرفت های بیشتری باشیم.

منبع : مهر نیوز