زورگیران خشن با حضور به موقع نیروی انتظامی کرمانشاه زمین گیر شدند

به گزارش سردبیر پرس، علیرضا دلیری اظهار کرد: حوالی ساعت یک بامداد امروز (سه شنبه) مأموران کلانتری ۲۴ الهیه حین گشتزنی متوجه درگیری کنار یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ تاکسی می‌شوند. وی افزود: ماجرا از این قرار بوده که راننده تاکسی در کنار یکی از دستگاه‌های عابربانک برای برداشتن وجه نقد توقف می‌کند اما پس […]

به گزارش سردبیر پرس، علیرضا دلیری اظهار کرد: حوالی ساعت یک بامداد امروز (سه شنبه) مأموران کلانتری ۲۴ الهیه حین گشتزنی متوجه درگیری کنار یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ تاکسی می‌شوند.
وی افزود: ماجرا از این قرار بوده که راننده تاکسی در کنار یکی از دستگاه‌های عابربانک برای برداشتن وجه نقد توقف می‌کند اما پس از پیاده شدن از خودرو ۲ فرد زورگیر تلاش می‌کنند با استفاده از سلاح سرد همسر راننده را به زور از خودرو پیاده و وسیله نقلیه را سرقت کنند.
فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: در همین حین مأموران کلانتری الهیه با دیدن صحنه درگیری به سرعت وارد عمل شده و سارقان خشن هم با دیدن پلیس اقدام به فرار می‌کنند اما پس از مدتی تعقیب و گریز در حالی که راه فرار را به روی خود بسته می‌بینند با سلاح‌های سردی که در اختیار داشتند به مأموران حمله می‌کنند.
دلیری بیان کرد: با این حال مأموران توانستند مقتدرانه با خلع سلاح آنها، هر ۲ نفر را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.
وی با تقدیر از شجاعت عوامل نیروی انتظامی کرمانشاه که اقدام به دستگیری سارقان خشن کردند، از معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد و گفت: پلیس قاطعانه با چنین افرادی که امنیت شهر و جامعه را مختل می‌کنند برخورد می‌کند.