ساخت ۱۳ مدرسه در تنگستان/ کمبود فضای آموزشی رفع میشود
به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، عبدالحسن رفیعیپور بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از مدارس در حال ساخت تنگستان اظهار داشت: با توجه به فصل بازگشایی مدارس یکی از مهمترین وظایف متولیان امر توجه به امر آموزش و پرورش و فراهم کردن بستر مناسب و احصای موقعیتها در راستای رشد و ترقی دانش آموزان است. […]
به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، عبدالحسن رفیعیپور بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از مدارس در حال ساخت تنگستان اظهار داشت: با توجه به فصل بازگشایی مدارس یکی از مهمترین وظایف متولیان امر توجه به امر آموزش و پرورش و فراهم کردن بستر مناسب و احصای موقعیتها در راستای رشد و ترقی دانش آموزان است.
وی بیان داشت: یکی از موضوعات و نیازهای اصلی دانش آموزان و خانوادههای آنان با توجه به شروع فصل تحصیلی جدید احداث مدارس نوساز است و این امر از اهداف مهم در امر آموزش است.
فرماندار شهرستان تنگستان تصریح کرد: لازم است همه دستگاههای اجرایی به تناسب سهم، به تکلیف ارائه شده در این راستا برای همکاری با آموزش و پرورش اقدام کنند.
وی با اشاره به خیز بلند مسئولان و خیرین برای احداث مدارس جدید و نوساز اضافه کرد: امروز به برکت نظام اسلامی و با تدابیر دولت تدبیر و امید، با تکمیل ساختمان ۱۳ مدرسه در حال ساخت و با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد و یک سالن ورزشی دانش آموزی در این شهرستان، شاهد تحول بسیار خوبی در امر مدرسه سازی در شهرستان تنگستان خواهیم بود.
فرماندار تنگستان با اشاره به وجود تعدادی مدارس تخریبی و یا فاقد فضای آموزشی در شهرستان افزود: در دولت تدبیر و امید در شهرستان تنگستان تعداد ۴۰ مدرسه ساخته شده و یا در حال احداث هستیم.
وی تاکید کرد: با تکمیل و بهره برداری از تمامی این مدارس در هفته دولت و دهه فجر امسال، بخش زیادی از مشکلات واحدهای آموزشی شهرستان حل خواهد شد، ولی نیاز به احداث مدارس جدید در شهرستان وجود داشته و پیگیریم از محل اعتبارات استانی، ملی و خیرین مدارس دیگری نیز در شهرستان احداث شود.
در این بازدید از مدارس متوسطه اول تنگسیر روستای عالی حسینی و دبستان شهید احمدی کاکلی بازدید شد.
مدرسه متوسطه اول تنگسیر عالی حسینی با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی در هفته دولت افتتاح و مدرسه شهید احمدی کاکلی با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا آبان ماه امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰