سازمان قضائی نیروهای مسلح تافته جدابافته در قوه قضائیه است

به گزارش سردبیر پرس، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، در آئین تجلیل از مادران، پدران و همسران شهید همکار سازمان قضائی نیروهای مسلح، افزود: شهدا تحکیم کننده پایه‌های انقلاب هستند همانند شهادت امام حسین (ع) که تحکیم کننده اسلام و قرآن شد. دادستان کل کشور خطاب به خانواده‌های شهدای حاضر در جلسه گفت: اینکه مصطلح […]

به گزارش سردبیر پرس، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، در آئین تجلیل از مادران، پدران و همسران شهید همکار سازمان قضائی نیروهای مسلح، افزود: شهدا تحکیم کننده پایه‌های انقلاب هستند همانند شهادت امام حسین (ع) که تحکیم کننده اسلام و قرآن شد.
دادستان کل کشور خطاب به خانواده‌های شهدای حاضر در جلسه گفت: اینکه مصطلح است به خانواده شهدا در کنار تسلیت به خاطر از دست دادن شأن، تبریک می‌گوئیم، نشان می‌دهد شما سرمایه‌ای در راه خدا تقدیم کرده‌اید که جایگاهی غیر قابل تصور دارند و خانواده شهدا افتخار، ارزش و سرمایه بزرگی نزد خداوند دارند.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب فکر می‌کنند با جنگ ترکیبی و ایجاد مشکلات برای کشور در اجرای توطئه‌های خود علیه ملت ایران موفق می‌شوند که همواره با هشیاری و حضور به موقع مردم در صحنه راه به جایی نبردند؛ این توطئه‌های آنها را همواره از ابتدای پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس نیز شاهد بودیم و آنها برای نیل به مقاصد خود جریانات انحرافی زیادی در داخل کشور ایجاد می‌کردند.
دادستان کل کشور با اشاره به مؤلفه‌های شهید سلیمانی تاکید کرد: با اخلاص، تواضع، توسل به ائمه و شجاعت توانست به چنین جایگاهی برسد و همه انسان‌های عادی نیز می‌توانند با پیدا کردن مسیر، خود را به جایگاه شهید سلیمانی برسانند.
وی اضافه کرد: یک هنرمند چیره دست می‌تواند با هنر خود، نکات شهادت و باب فی سبیل الله از قرآن را در کنار هم بچیند و به جامعه نشان دهد؛ ما کمتر روی این مسئله کار کرده ایم.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری خطاب به خانواده‌های شهید حاضر در جلسه گفت: شما سرمایه ارزشمندی را در بازار تجارت الهی داده و دارید.
دادستان کل کشور با گرامیداشت یاد شهدای سازمان قضائی نیروهای مسلح افزود: این سازمان به لحاظ ویژگی‌هایی که دارد، تافته جدا بافته در قوه قضائیه است.

منبع : مهر نیوز