سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل عزت ایرانی را به رخ جهانیان کشید

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: چه عزتی بالاتر از اینکه وقتی رئیس جمهور در سازمان ملل صحبت می‌کند، سفیر اسرائیل حرکتی از خود نشان می‌دهد که منجر به بیرون شدنش می‌شود. وی به تلاش یک ساله دشمن برای ایجاد نا امنی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: چه عزتی بالاتر از اینکه وقتی رئیس جمهور در سازمان ملل صحبت می‌کند، سفیر اسرائیل حرکتی از خود نشان می‌دهد که منجر به بیرون شدنش می‌شود.
وی به تلاش یک ساله دشمن برای ایجاد نا امنی در سالگرد اغتشاشات اشاره کرد و ادامه داد: دشمن یکسال تلاش کرد سالگرد اغتشاشات را به ناامنی بکشاند، جنگ ترکیبی را شروع کرد ولی مردم بصیر و آگاه فریب او را نخوردند و تلاش دشمن به جایی نرسید.
وی اضافه کرد: پنج رسانه آمریکایی از جمله اینترنشال و صدای آمریکا براساس آماری که گرفته شده در ماجرای اغتشاشات ۳۸ هزار دروغ را در ۴۶ روز به مردم تحویل دادند تا واقعیت‌ها را از ذهن ملت ایران اسلامی پاک کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: ما با دفاع مقدس خود نشان دادیم و گفتیم فرهنگ آمریکایی را قبول نمی‌کنیم و از تمامیت ارضی کشور خود دفاع می‌کنیم.
حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: تمامی ابرقدرت‌ها در جنگ تحمیلی با رژیم بعثی عراق همراه شده و برعلیه ایران برخاستند ولی ملت ایران در برابر آنها ایستادگی کرد.
وی افزود: امروز دشمنان جرأت نمی‌کنند به مملکت ما چپ نگاه کنند و این هراس دشمن، مدیون دفاع مقدس است.
وی به حماسه عظیم پیاده روی اربعین اشاره کرد و ادامه داد: حدود چهار میلیون ایرانی در پیاده روی اربعین شرکت کردند و هزاران نفر در پیاده روی به حرم امام رضا (ع) حضور یافتند که می‌توان گفت واقعاً ملت ایران با این حرکت خود غوغا کردند و این حرکت آنها ناشی از تدین و معنویت است.
امام جمعه ارومیه اضافه کرد: برخی می‌خواهند ما را نا امید کنند و بگویند معنویت و حجاب و دین از بین رفته است باید از اینها پرسید آیا این افرادی که به میدان آمده و در پیاده روی اربعین شرکت کردند متدین و مؤمن نیستند؟
وی به جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: خانواده‌های توانمند در ایام آغاز سال تحصیلی از کمک به دانش آموزان بی بضاعت و همچنین خانواده‌های محروم و فقرا دریغ نکنند.

منبع : مهر نیوز