سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی استان را یک دهه به پیش برد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری ظهر دوشنبه در دیدار با کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌هایی مانند ۲۲ بهمن و روز قدس به دنیا نشان می‌دهد که مردم ایران همچنان پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند. امام جمعه بجنورد […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری ظهر دوشنبه در دیدار با کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌هایی مانند ۲۲ بهمن و روز قدس به دنیا نشان می‌دهد که مردم ایران همچنان پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.
امام جمعه بجنورد ادامه داد: این برنامه‌ها و فعالیت‌ها باید اجرا شده تا خون دوباره به رگ‌های انقلاب وارد شود.
وی افزود: حضور مردم در این مراسم ضمن آنکه جنبه بین‌المللی دارد به مسئولان هم نشان می‌دهد که مردم پای انقلاب ایستاده‌اند.
حجت الاسلام نوری تصریح کرد: زنده‌بودن نظام و انقلاب به اجرای این مراسم است و اگر نباشد مردم جایی برای اعلام تولی و تبری خود ندارند.
امام جمعه بجنورد با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات خرداد ماه، گفت: مردم استان در تمام صحنه‌ها حضور داشتند که آخرین مورد آن انتخابات بود.
وی با اشاره به عمر کوتاه خراسان شمالی، بیان کرد: اگر خراسان شمالی استان نمی‌شد بسیاری از امکانات اکنون وجود نداشت و در این حوزه سفر رهبر انقلاب توانست یک دهه خراسان شمالی را به پیش ببرد.
حجت الاسلام نوری در ادامه با اشاره به احتمال انحلال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و الحاق آن به استان خراسان رضوی، گفت: نباید فعالیت‌های یک استان به استان دیگر واگذار شود لذا تمام راهکارهای خود برای ماندن این نهاد در استان را انجام می‌دهیم.
وی در انتها بیان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بلندگوی انقلاب است و باید شعار انقلاب را فرا گیر کند.

منبع : خبرگزاری مهر