شالوده و پی‌ریزی اجرای انتخابات تعیین شعب است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمدعلی احمدی پیش از ظهر یکشنبه در نخستین جلسه کارگروه اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: باید اقدامات انتخابات مجلس شورای اسلامی را جمع بندی کنیم، نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت و تجربیات را در انتخابات پیش رو به کار ببندیم. فرماندار اصفهان افزود: سیاست ما […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمدعلی احمدی پیش از ظهر یکشنبه در نخستین جلسه کارگروه اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: باید اقدامات انتخابات مجلس شورای اسلامی را جمع بندی کنیم، نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت و تجربیات را در انتخابات پیش رو به کار ببندیم.
فرماندار اصفهان افزود: سیاست ما در برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، عدم جانبداری از کاندیداها بوده و بر رعایت مر قانون در این خصوص تأکید می‌کنیم.
احمدی با بیان اینکه شالوده و پی‌ریزی اجرای انتخابات تعیین شعب است، اظهار داشت: کمیته اجرایی و فناوری اطلاعات نسبت به ارزیابی شعب و اعضای شعب اقدام کنند.
وی با تأکید بر اهمیت توجه به مشارکت همگانی در انتخابات، عنوان کرد: ما نمی‌توانیم از مسئله مشارکت همگانی در انتخابات غفلت کنیم و کمیته مشارکت بایستی با بهره‌گیری از تجربه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان در این خصوص طرح خود را ارائه کنند.

منبع : خبرگزاری مهر