شایسته سالاری باید در نهادهای مردمی شکل بگیرد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در اختتامیه جشنواره «رفیق خوشبخت ما» که به همت جمعیت هلال احمر برگزار شد، گفت: نیروهای جوان ما پاک، پر تلاش و پیشرو در کمک رسانی در جامعه هستند. در حال حاضر سازمان‌های مربوط به جوانان ما محلی برای تجلی این […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در اختتامیه جشنواره «رفیق خوشبخت ما» که به همت جمعیت هلال احمر برگزار شد، گفت: نیروهای جوان ما پاک، پر تلاش و پیشرو در کمک رسانی در جامعه هستند. در حال حاضر سازمان‌های مربوط به جوانان ما محلی برای تجلی این جوانان هستند.

وی با اشاره بر سه عنصر مؤثر در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، عنوان کرد: خدا باوری به معنای پایبندی به سنت‌های الهی، خود باوری به توانایی‌ها و اعتقادات خود و انجام امور توسط مردم ازجمله عوامل مؤثر در پیروزی انقلاب بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از آفت ها در کشور این است که دولت‌ها می‌خواهند همه کارها را به دست بگیرند این در حالی است که هر مشکلی به دست مردم حل می‌شود. شایسته سالاری باید به جای رخ دادن در نهادها در نهادهای مردمی شکل بگیرد.

قالیباف تصریح کرد: در جمعیت هلال احمر باید با اتکا به حرکت‌های مردمی حرکت کنیم. جهاد سازندگی، بسیج، سپاه و غیره نیز با همین نگاه شکل گرفته است. پیروزی در جنگ تحمیلی را نیز مدیون حضور سازمان یافته مردم یعنی بسیج هستیم و باید به مردم با هر سلیقه و عقیده‌ای، یکسان نگاه کنیم و بدانیم که ما خدمتگزار همه مردم و شهروندان ایرانی هستیم.