شب های قدر انقلاب اسلامی در پیش است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حاج حسین یکتا پیش از ظهر پنج شنبه در گردهمایی بزرگ دانشجویی استان اظهارکرد: بسیاری از کسانی که پای کار انقلاب ایستادند، آن را به ثمر رساندند و از آن در برابر فتنه های داخلی و جنگ تحمیلی دفاع کردند، جوانان بودند پس برادران و خواهران قدر این ایام زندگی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حاج حسین یکتا پیش از ظهر پنج شنبه در گردهمایی بزرگ دانشجویی استان اظهارکرد: بسیاری از کسانی که پای کار انقلاب ایستادند، آن را به ثمر رساندند و از آن در برابر فتنه های داخلی و جنگ تحمیلی دفاع کردند، جوانان بودند پس برادران و خواهران قدر این ایام زندگی را بدانید و خودتان را دست کم نگیرید.
راوی برجسته دفاع مقدس افزود: رهبر فرزانه انقلاب سال هاست در انتظار شکل گیری دولت جوان، مومن و انقلابی است و ما امروز موظف هستیم تا جایی که می توانیم در این عرصه کار کنیم.
وی بیان کرد: امام زمان (عج) نخواهد آمد مگر آنکه ما به حضرت برسیم و ظهور ایشان را رقم بزنیم و به نقطه رهایی دست پیدا کنیم.
یکتا اضافه کرد: خود را برای یک ماموریت مهم که پیش روی شما است آماده کنید چراکه شب های قدر انقلاب اسلامی نزدیک است.
وی عنوان کرد: ما پا به این عرصه گذاشته ایم تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم پس اگر در این راه پا کج بگذاریم باید در آخرت پاسخگوی شهدا باشیم.