ضرورت تدارک و آماده سازی تخت های جدید بستری در پایتخت

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علیرضا زالی عصر دوشنبه در جلسه هفتگی ستاد مقابله با کرونا استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران برگزار شد با اشاره به اینکه شاخص‌های بیماری کرونا در استان تهران همچنان رو به افزایش است اظهار داشت: باید تدارک و آماده سازی و در مدار قرار گرفتن […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علیرضا زالی عصر دوشنبه در جلسه هفتگی ستاد مقابله با کرونا استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران برگزار شد با اشاره به اینکه شاخص‌های بیماری کرونا در استان تهران همچنان رو به افزایش است اظهار داشت: باید تدارک و آماده سازی و در مدار قرار گرفتن تخت‌های جدید بیمارستانی در دستور کار قرار گیرد.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران با بیان اینکه هیچ کمک متمرکزی در قالب کمک‌های ستادی را شاهد نبوده ایم گفت: حدود ۱۵ بیمارستان در تهران بالاترین بار بیماری را دارند و بیمه‌ها باید کمک کنند تا حساب این بیمارستان‌ها تسویه شود.
وی با تاکید بر اختصاص پاداش برای کادر درمان افزود: نیروی انسانی به کندی در دانشگاه شکل می‌گیرد با توجه به استخدام نیروی جدید در سال گذشته اما هنوز این نیروها در دانشگاه حضور ندارند.
زالی با بیان اینکه در برهه کنونی ضروری است که با راه اندازی مراکز درمان بستری موقت از فشار بیمارستان‌ها بکاهیم گفت: استفاده از نیروهای داوطلب می‌تواند در کاهش بار سنگین بیمارستان کمک کند و در پیک اول و دوم حضور خیرین بیشترین بود که در حال حاضر کم رنگ شده است.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با انتقاد از این مورد که اعلام گروه‌های سنی در تهران در وزارت بهداشت با شتاب زدگی انجام می‌شود عنوان داشت: اگر در این خصوص در تهران مدیریت نشود با مشکل مواجه خواهیم شد.