فروش پویش «قهرمان من» به ۱۲۰ هزار جلد رسید

به گزارش سردبیر پرس، پویش کتابخوانی «قهرمان من» با محوریت کتاب‌های «داداش ابراهیم»، «علی لندی» و «آقا محسن» با همکاری مشترک مرکز رسانه‌ای شیرازه و انتشارات کتابک در حال برگزاری است. «داداش ابراهیم»، نوشته محمدعلی جابری، کتابی است که به معرفی شهید ابراهیم هادی می‌پردازد. قهرمان این کتاب در اول اردیبهشت ۱۳۳۶ متولد شد و […]

به گزارش سردبیر پرس، پویش کتابخوانی «قهرمان من» با محوریت کتاب‌های «داداش ابراهیم»، «علی لندی» و «آقا محسن» با همکاری مشترک مرکز رسانه‌ای شیرازه و انتشارات کتابک در حال برگزاری است.
«داداش ابراهیم»، نوشته محمدعلی جابری، کتابی است که به معرفی شهید ابراهیم هادی می‌پردازد. قهرمان این کتاب در اول اردیبهشت ۱۳۳۶ متولد شد و در سال ۱۳۶۱ در کانال کمیل به شهادت رسید.
کتاب «علی لندی» نوشته محدثه سادات طباطبایی است. علی لندی پسری بود که صفت‌های زیبا و خاصی را به همه نشان داد، مثل از خودگذشتگی، احترام و ارزش قائل شدن برای دیگران و عشق به مردم سرزمینش.
کتاب «آقا محسن»، نوشته محمدعلی جابری نیز چند داستان زیبا از شهید جاویدان، محسن حججی را روایت کرده است.
به دنبال استقبال مخاطبان از این پویش، میزان فروش این مجموعه سه‌جلدی به ۱۲۰ هزار جلد رسیده است. این پویش کتابخوانی از ۱۶ مهر آغاز شده و تا ۱۶ آذر ادامه دارد. همچنین جوایز این دوره از پویش پویا، ۵۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی خواهد بود که با قرعه‌کشی به برگزیدگان اهدا می‌شود.