قطع گاز گسترده در سرمای اخیر کرمانشاه نداشتیم

سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: در ایام بارش برف و بحران اخیر، قطعی گاز گسترده نداشته‌ایم و با توجه به یخ‌زدگی هوا برخی از قطعات ایستگاه‌ها یخ زدند که با اعزام نیرو، سرویس و رفع مشکل شدند. وی افزود: ۲ هزار و ۲۵۰ در مورد از قطعات یدکی عوض شد، […]

سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: در ایام بارش برف و بحران اخیر، قطعی گاز گسترده نداشته‌ایم و با توجه به یخ‌زدگی هوا برخی از قطعات ایستگاه‌ها یخ زدند که با اعزام نیرو، سرویس و رفع مشکل شدند.

وی افزود: ۲ هزار و ۲۵۰ در مورد از قطعات یدکی عوض شد، به صورت ۲۴ ساعته از ۲۴۵ مورد ایستگاه‌ها بررسی و بازدید انجام شده و ۵۵۰ ایستگاه موجود در استان هر ۶ ساعت یک‌بار پایش شدند.

مدیر عامل شرکت گاز کرمانشاه تصریح کرد: هرساله اقدامات پیشگیرانه جهت آمادگی در فصل زمستان انجام می‌شود که تعمیرات ایستگاه‌ها، تعمیرات قطعات یدکی ایستگاه‌ها که خارج از شهرها و با فاصله از شهر نصب شده‌اند، ساماندهی اکیپ‌های امداد و تعمیرات برای آمادگی خدمت رسانی ۲۴ ساعته و برگزاری رزمایش برای مقابله با بحران، از این اقدامات هستند..

شهبازی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۹ درصد خانوار شهری در ۳۰ شهر و ۷۵ درصد خانوار روستایی با تعداد هزار و ۷۵۰ روستا از گاز برخوردار هستند و ۳۳۶ روستای دیگر در دست اجرا بوده که با کارهای در دست اقدام، ضریب نفوذ گاز در روستا به بالای ۹۰ درصد می‌رسد.

منبع : مهر نیوز