لزوم استفاده از ظرفیت مؤسسات قرآنی در واکسیناسیون عمومی کرونا

حجت‌الاسلام عزیز صابر در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس، به اجرای طرح‌های عام المنفعه و کمک‌های مردمی توسط فعالان قرآنی در اردبیل اشاره و اظهار کرد: در مؤسسات و مراکز قرآنی استان اردبیل علاوه بر فعالیت‌های آموزشی، مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی و مساعدت در امور خیریه انجام می‌شود. وی «طرح نیابت» با همکاری جمعیت هلال […]

حجت‌الاسلام عزیز صابر در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس، به اجرای طرح‌های عام المنفعه و کمک‌های مردمی توسط فعالان قرآنی در اردبیل اشاره و اظهار کرد: در مؤسسات و مراکز قرآنی استان اردبیل علاوه بر فعالیت‌های آموزشی، مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی و مساعدت در امور خیریه انجام می‌شود.
وی «طرح نیابت» با همکاری جمعیت هلال احمر را از طرح‌های خدماتی در زمینه امور اجتماعی و بهداشتی عنوان کرد و گفت: مؤسسه قرآنی شهر سنی نشین عنبران از توابع شهرستان نمین، در واکسیناسیون عمومی و مراجعه خانه به خانه، با جمعیت هلال احمر و مرکز بهداشت عنبران همکاری و در اجرای طرح نیابت فعالانه و جهادی عمل کردند.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: طرح نیابت در قالب اهداف بشر دوستانه اجرا و شامل دیدار با خانواده شهدا، سالمندان و معلولان و اهدای بسته‌های معیشتی بهداشتی به آنان است.
حجت‌الاسلام صابر مشارکت مؤسسه قرآنی عنبران در اجرای طرح نیابت را مورد استقبال جمعیت هلال احمر و اهالی روستا عنوان کرد و گفت: در طرح ملی نیابت که با هدف تکریم و دلجویی از سالمندان و خانواده‌های محروم مناطق روستایی انجام می‌شود، مدیر و تعدادی از مربیان این مؤسسه به ارائه خدمات بهداشتی پرداخته و مطالبات و مشکلات اهالی منطقه را پیگیری می‌کنند.

منبع : خبرگزاری مهر