مدیران‌ کل امنیتی-انتظامی و سیاسی و انتخابات کرمانشاه تودیع شدند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، بعد از ظهر یکشنبه در جلسه‌ای با حضور حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه مدیران کل امنیتی و انتظامی همچنین سیاسی و انتخابات استانداری تودیع و تکریم شدند. حسین خوش‌اقبال در این جلسه که با حضور کارشناسان دفاتر امنیتی و سیاسی تشکیل شد، با تقدیر از تلاش‌ها […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، بعد از ظهر یکشنبه در جلسه‌ای با حضور حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه مدیران کل امنیتی و انتظامی همچنین سیاسی و انتخابات استانداری تودیع و تکریم شدند.
حسین خوش‌اقبال در این جلسه که با حضور کارشناسان دفاتر امنیتی و سیاسی تشکیل شد، با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات نصرت‌الله مرادی مدیرکل امنیتی و انتظامی در حوزه تأمین امنیت استان کرمانشاه اظهار کرد: مدیرکل امنیتی و انتظامی به دلیل بازنشستگی تودیع می‌شود.
وی با تقدیر از خدمات جلیل بالایی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه، افزود: در مدت مسئولیت وی ب وجود گستردگی کار و همزمانی مسئولیت سرپرستی فرمانداری پاوه مسئولیت‌های محوله به خوبی انجام گرفت.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مدیران کل امنیتی و سیاسی استانداری از چهره‌هایی هستند که برای نظام اسلامی زحمت کشیده‌اند و آقای بالایی از نیروهایی هستند که با تمام توان تلاش کرده و همچنان از روحیه خدمت برخوردارند.
خوش اقبال بر ادامه پیشبرد امور با همراهی و همکاری با سرپرستان در ۲ دفتر سیاسی و امنیتی تاکید کرد و گفت: مسئولیت‌ها گذرا و کوتاه هستند آنچه که به یادگار می‌ماند نام نیک خواهد بود.
وی ادامه داد: امروز همه در یک کشتی قرار گرفته و دولت متعلق به همه مردم است از این رو باید به موفقیت دولت کمک کنیم چرا که از ناکامی دولت نظام ضربه می‌بیند و در مقابل از موفقیت آن همه سود خواهند برد.
در پایان این جلسه با تقدیر از خدمات و زحمات نصرت‌الله مرادی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی، رسول مرادی به عنوان سرپرست این دفتر تعیین شد و همچنین با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات جلیل بالایی مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات لادن اکبری به عنوان سرپرست این دفتر استانداری تعیین شد.

منبع : مهر نیوز