مشاغل و گروه‌های پر خطر در کرمانشاه واکسینه می‌شوند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از واکسیناسیون مشاغل و گروه‌های پرخطر طی هفته آینده در استان خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نشست هماهنگی بررسی روند واکسیناسیون مشاغل پرخطر تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، امروز با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و نمایندگان سازمان‌های مذکور برگزار شد. دکتر […]

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از واکسیناسیون مشاغل و گروه‌های پرخطر طی هفته آینده در استان خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نشست هماهنگی بررسی روند واکسیناسیون مشاغل پرخطر تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، امروز با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و نمایندگان سازمان‌های مذکور برگزار شد.
دکتر شکیبا در این نشست با بیان اینکه طی هفته آینده واکسیناسیون کلیه گروه‌های ابلاغی از طرف وزارت بهداشت، در کل استان انجام می‌شود، گفت: کارکنان بانک ها، رانندگان حمل و نقل درون شهری، خبرنگاران، اساتید دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، قضات و پرسنل دادگستری، معلمان و زندانیان و پرسنل زندان‌ها از جمله گروه‌های مورد نظر هستند.
وی افزود: واکسیناسیون این گروه‌ها با همکاری سازمان‌های مرتبط، در مکان‌های مورد نظر آن‌ها و توسط نیرو‌های بهداشتی با نظارت کامل انجام می‌شود.
دکتر شکیبا خاطرنشان کرد: مکان‌های مشخص شده می‌بایست یک فضای مناسب و بزرگ، دارای تهویه، امکانات و زیرساخت‌های لازم از جمله اینترنت، کامپیوتر، یخچال و.. باشد تا در اسرع وقت کار واکسیناسیون آغاز شود.

منبع : سردبیر پرس